Bakan Uraloğlu, Otobüs Biletlerinde Yeni Düzenlemeyi Açıkladı Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 2025 yılının Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından Aile Yılı ilan edilmesiyle birlikte otobüsle seyahat eden aileler için önemli bir düzenlemenin yapıldığını duyurdu. Yüzde 40’a Kadar İndirim Fırsatı Bakan Uraloğlu, otobüs firmalarının 17 Mart Pazartesi gününden itibaren ailelere yönelik bilet fiyatlarında yüzde 40’a…
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 2025 yılının Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından Aile Yılı ilan edilmesiyle birlikte otobüsle seyahat eden aileler için önemli bir düzenlemenin yapıldığını duyurdu.
Bakan Uraloğlu, otobüs firmalarının 17 Mart Pazartesi gününden itibaren ailelere yönelik bilet fiyatlarında yüzde 40’a kadar indirim yapabileceğini belirtti. Bu indirim, en az 2 en fazla 4 kişinin aynı otobüs ve güzergahta seyahat etmesi durumunda geçerli olacak.
Yeni düzenlemeye göre, aile bireylerinin aynı soyadını taşımaları veya aile olduklarını belgeleyen resmi bir belge sunmaları halinde indirimden faydalanabilecekler. Otobüs firmaları için bu indirim uygulaması zorunlu olmayacak, ancak ailelere sağlanan bu fırsatın seyahat maliyetlerini önemli ölçüde azaltması bekleniyor.
Bakan Uraloğlu, yapılan düzenlemenin ailelerin seyahatlerini daha ekonomik hale getirmeyi amaçladığını vurgulayarak, bu adımın ailelere destek olmayı ve toplu taşıma kullanımını teşvik etmeyi hedeflediğini belirtti.
Bu yeni uygulama ile aileler, seyahatlerinde ekonomik bir alternatif bulurken, otobüs firmaları da müşteri memnuniyetini artırma ve seyahat tercihlerini teşvik etme imkanına sahip olacaklar.
Reklam & İşbirliği : [email protected]