Sanayi ve Teknoloji Bakanı Kacır, Dünya Bankası işbirliğiyle hayata geçirdikleri KOSGEB Yeşil Sanayi Destek Programı kapsamında, sanayinin verimli şekilde yeşil dönüşümünü hızlandırmayı amaçladıklarını sosyal medya hesabından duyurdu. Bakan Kacır, yaptığı paylaşımda, KOBİ’lere 250 milyon dolarlık destek sağlandığını belirtti. KOBİ’lere Yönelik Destekler Devam Ediyor Bakan Kacır, paylaşımında, “Yenilebilir enerji kapasitesini yükseltmeye devam edeceğiz” ifadesini kullanarak, Sanayi…
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Kacır, Dünya Bankası işbirliğiyle hayata geçirdikleri KOSGEB Yeşil Sanayi Destek Programı kapsamında, sanayinin verimli şekilde yeşil dönüşümünü hızlandırmayı amaçladıklarını sosyal medya hesabından duyurdu. Bakan Kacır, yaptığı paylaşımda, KOBİ’lere 250 milyon dolarlık destek sağlandığını belirtti.
Bakan Kacır, paylaşımında, “Yenilebilir enerji kapasitesini yükseltmeye devam edeceğiz” ifadesini kullanarak, Sanayi KOBİ’lerinin Güneş Enerjisi Yatırımlarının Desteklenmesi ve Sanayide Temiz ve Döngüsel Ekonomi projeleri kapsamında 3 bin 456 proje başvurusu aldıklarını açıkladı. Bugüne kadar 761 işletmeye 2 milyar liradan fazla ödeme yaptıklarını belirten Bakan Kacır, KOBİ’lerin yeşil dönüşümünü desteklemeye devam edeceklerini vurguladı.
Bakan Kacır’ın açıklamaları, Türkiye’nin sanayi alanındaki yeşil dönüşüm hedeflerine yönelik atılan önemli adımları gözler önüne seriyor. Yeşil enerjiye ve döngüsel ekonomiye verilen destekler, sürdürülebilir bir gelecek için atılan önemli adımlar arasında yer alıyor. KOBİ’lerin bu desteklerden faydalanarak çevre dostu uygulamaları hayata geçirmesi, hem ekonomiye hem de çevreye olumlu katkılar sağlayacak.
Reklam & İşbirliği : [email protected]