İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya Trafik Denetim Sonuçlarını Paylaştı İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla 1 Ocak-14 Şubat 2025 tarihleri arasındaki trafik denetimleriyle ilgili önemli verileri kamuoyuyla paylaştı. Bakan Yerlikaya, bu dönemde trafik ekiplerinin “makas atma” olarak tabir edilen tehlikeli şerit değiştirme ihlali yapan toplam 12 bin 919 sürücüye/araca işlem yapıldığını duyurdu. Yeni…
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla 1 Ocak-14 Şubat 2025 tarihleri arasındaki trafik denetimleriyle ilgili önemli verileri kamuoyuyla paylaştı. Bakan Yerlikaya, bu dönemde trafik ekiplerinin “makas atma” olarak tabir edilen tehlikeli şerit değiştirme ihlali yapan toplam 12 bin 919 sürücüye/araca işlem yapıldığını duyurdu.
Bakan Yerlikaya, makas atan sürücülere yönelik yeni yaptırımların geleceğini belirtti. İdari yaptırımların artırılması, sürücü belgelerinin geri alınması ve araçların trafikten men edilmesine yönelik mevzuat çalışmalarının tamamlanma aşamasında olduğunu ifade etti. Yerlikaya, bu tür ihlallerin sadece sürücünün kendi canını değil, diğer sürücülerin hayatını da tehlikeye attığını vurgulayarak, trafik kurallarına uyulması gerektiğinin altını çizdi.
Bakan Yerlikaya, 6-13 Şubat tarihleri arasında gerçekleştirilen denetimlerle ilgili de bilgi verdi. Bu dönemde yaklaşık 3 milyon aracın denetlendiğini belirten Yerlikaya, hız ihlali, periyodik muayenesi yapılmamış araçlar, emniyet kemeri kullanmama, sürücü belgesiz araç kullanma gibi çeşitli ihlaller nedeniyle toplam 462 bin 352 araca/sürücüye işlem yapıldığını açıkladı.
Bakan Yerlikaya, sürücülere “Yolculuklar sizleri sevdiklerinize kavuşturmak için vardır, ayırmak için değil” hatırlatmasında bulunarak, trafik kurallarına uymaları gerektiğini bir kez daha vurguladı. Trafikte güvenliği sağlamak adına alınan tedbirlerin devam edeceği belirtildi.
Reklam & İşbirliği : [email protected]