Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, bu sabah Fransa’nın başkenti Paris’e gitti. Şimşek’in amacı, OECD Bakanlar Konseyi Toplantısı‘na katılmak ve önemli konuşmalar yapmak. OECD Bakanlar Konseyi Toplantısı’na Katılım Mehmet Şimşek, OECD Bakanlar Konseyi Toplantısı‘na katılmak üzere Paris’e gitti. Bu önemli toplantıda, dünya ekonomisinin geleceği, mali politikalar ve uluslararası iş birliği gibi konular ele alınacak. İki…
Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, bu sabah Fransa’nın başkenti Paris’e gitti. Şimşek’in amacı, OECD Bakanlar Konseyi Toplantısı‘na katılmak ve önemli konuşmalar yapmak.
Mehmet Şimşek, OECD Bakanlar Konseyi Toplantısı‘na katılmak üzere Paris’e gitti. Bu önemli toplantıda, dünya ekonomisinin geleceği, mali politikalar ve uluslararası iş birliği gibi konular ele alınacak.
Bakan Şimşek, OECD Bakanlar Konseyi Toplantısı‘nın kapsamlı programında yer alıyor. İki ayrı oturumda konuşma yapacak olan Şimşek, Türkiye’nin ekonomik durumu ve aldığı tedbirler hakkında diğer ülke temsilcilerine bilgi verecek.
Bakan Şimşek‘in Paris‘te gerçekleştireceği bu önemli ziyaret, uluslararası platformlarda Türkiye’nin ekonomi politikalarını ve vizyonunu paylaşma fırsatı sunacak.
Reklam & İşbirliği : [email protected]