Toprak Mahsulleri Ofisi (TMO), yeni sezon fındık alımlarına başladı. Üreticiler, hasat ve ayıklama işlemlerini tamamladıktan sonra ürünlerini TMO’ya teslim etmeye başladı. Fındık sezonu açıldı ve TMO, fındık alımlarını Gülyalı ilçesine bağlı Turnasuyu Mahallesi’ndeki deposunda gerçekleştiriyor. Üreticiler Ürünlerini TMO’ya Teslim Ediyor Üreticiler, bugün itibarıyla ürünlerini TMO‘nun depolarına getirmeye başladı. Gerekli kontrollerin sağlandığı fındık çuvalları, depolara konularak…
Toprak Mahsulleri Ofisi (TMO), yeni sezon fındık alımlarına başladı. Üreticiler, hasat ve ayıklama işlemlerini tamamladıktan sonra ürünlerini TMO’ya teslim etmeye başladı. Fındık sezonu açıldı ve TMO, fındık alımlarını Gülyalı ilçesine bağlı Turnasuyu Mahallesi’ndeki deposunda gerçekleştiriyor.
Üreticiler, bugün itibarıyla ürünlerini TMO‘nun depolarına getirmeye başladı. Gerekli kontrollerin sağlandığı fındık çuvalları, depolara konularak muhafaza ediliyor. TMO, fındık alımları için önceden randevu verdiği üreticilerden ürünleri kabul ediyor.
TMO, Giresun kalite fındığı kilogramı başına 132 liradan, levant kalite için 130 liradan ve sivri fındık için ise 125 liradan alıyor. Bu fiyatlar çerçevesinde üreticiler, fındık ürünlerini TMO‘ya satma fırsatı buluyorlar.
Yeni sezon fındık hasadının tamamlanması ve TMO’nun alımlarına başlaması, fındık üreticileri için önemli bir dönemi başlatmış durumda. Üreticiler, fındık ürünlerini TMO’ya teslim ederek karşılığında belirlenen fiyatlar üzerinden satış gerçekleştirebilecekler.
Reklam & İşbirliği : [email protected]