Eğitim-Sen Üyeleri MEB Önünde Polis Müdahalesiyle Karşılaştı Eğitim-Sen üyesi eğitimciler, Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) önünde polis ablukasındaki bekleyişi aşarak yürüyüşe geçti. Ancak çevik kuvvet polislerinin sert müdahalesiyle karşılaştılar. MEB önünden Kızılay yönüne doğru itilen Eğitim-Sen üyelerine yoğun biber gazıyla müdahale edildi. Eğitim-Sen Genel Başkanı Kemal Irmak’tan Açıklama Müdahale sonrası açıklama yapan Eğitim-Sen Genel Başkanı Kemal…
Eğitim-Sen üyesi eğitimciler, Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) önünde polis ablukasındaki bekleyişi aşarak yürüyüşe geçti. Ancak çevik kuvvet polislerinin sert müdahalesiyle karşılaştılar. MEB önünden Kızılay yönüne doğru itilen Eğitim-Sen üyelerine yoğun biber gazıyla müdahale edildi.
Müdahale sonrası açıklama yapan Eğitim-Sen Genel Başkanı Kemal Irmak, “Gözaltında olan arkadaşlarımızın can güvenliğinden emin olmak ve bir an önce serbest bırakılmalarını istiyoruz” dedi. Basın açıklamasına izin verilmemesine tepki gösteren Irmak, “Arkadaşlarımız serbest bırakılana kadar Milli Egemenlik Parkı’nda nöbete devam ediyoruz” şeklinde konuştu.
Eğitim-Sen’li öğretmenlerin yürüyüşü sırasında polislerin sık sık dağılma uyarısı yaptığı ancak eyleme devam eden öğretmenlerin polis müdahalesiyle karşı karşıya kaldığı bildirildi. Sonuç olarak 11 öğretmen gözaltına alındı.
Muhalefet partilerinin grup başkanvekilleri, TBMM’nin Çankaya kapısında Öğretmenlik Meslek Kanunu’nu protesto için bir araya gelen öğretmenlerin yürüyüşünün polis tarafından engellenmesine tepki gösterdi. Meclis’in yanında bulunan Milli Egemenlik Parkı’nda bir araya gelen Eğitim-Sen üyeleri, gözaltına alınan 11 kişinin serbest bırakılana kadar parkta nöbet tutacaklarını açıkladılar.
Reklam & İşbirliği : [email protected]