53. Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, Anıtkabir’i Ziyaret Etti Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın atadığı 53. Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, göreve başlaması dolayısıyla Anıtkabir’i ziyaret etti. Bakan Memişoğlu, Atatürk’ün manevi huzurunda bulunarak önemli bir adım attı. Çelenk Bırakıp Saygı Duruşunda Bulundu Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, Aslanlı Yol’dan yürüyerek Atatürk’ün mozolesine çıktı. Mozoleye çelenk bırakan Bakan Memişoğlu, ardından…
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın atadığı 53. Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, göreve başlaması dolayısıyla Anıtkabir’i ziyaret etti. Bakan Memişoğlu, Atatürk’ün manevi huzurunda bulunarak önemli bir adım attı.
Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, Aslanlı Yol’dan yürüyerek Atatürk’ün mozolesine çıktı. Mozoleye çelenk bırakan Bakan Memişoğlu, ardından saygı duruşunda bulundu. Anıtkabir Özel Defteri’ni imzalayan Bakan Memişoğlu, şu ifadeleri kaleme aldı:
“Devletimizin banisi Gazi Mustafa Kemal Atatürk, ilk asrını büyük bir gururla geride bıraktığımız Cumhuriyetimizin ikinci yüzyılında Türkiye Yüzyılı vizyonuyla milletimizin sağlığını korumak için çalışacağımıza, sağlık çalışanlarının bilgi ve özverileriyle sağlık sistemimizi dünya standartlarının üzerine çıkarmaya çalışacağımıza manevi huzurunuzda söz veriyorum. Yürüteceğimiz çalışmaların ülkemiz ve milletimiz için hayırlara vesile olmasını diliyor, zatıalinizi ve aziz şehitlerimizi rahmetle yad ediyorum. Ruhunuz şad olsun.”
Reklam & İşbirliği : [email protected]