Bakan Bayraktar’ın Açıklaması Bakan Bayraktar, X sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın Sırbistan ziyareti sırasında gerçekleşen Yüksek Düzeyli İşbirliği Konseyi Dördüncü Toplantısı’nda önemli bir adım atıldığını duyurdu. İmzalanan Mutabakat Zaptı Bakan Bayraktar, Cumhurbaşkanı Erdoğan ve Sırbistan Cumhurbaşkanı Aleksandar Vuçiç’in katılımıyla Sırbistan Madencilik ve Enerji Bakanı Dubravka Cedoviç ile enerji dönüşümü alanında iş…
Bakan Bayraktar, X sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın Sırbistan ziyareti sırasında gerçekleşen Yüksek Düzeyli İşbirliği Konseyi Dördüncü Toplantısı’nda önemli bir adım atıldığını duyurdu.
Bakan Bayraktar, Cumhurbaşkanı Erdoğan ve Sırbistan Cumhurbaşkanı Aleksandar Vuçiç’in katılımıyla Sırbistan Madencilik ve Enerji Bakanı Dubravka Cedoviç ile enerji dönüşümü alanında iş birliğine ilişkin bir mutabakat zaptının imzalandığına değindi.
Bakan Bayraktar, paylaşımında şu ifadelere yer verdi: “Bu anlaşma ile Türkiye ve Sırbistan arasındaki karşılıklı faydaya ve uzun vadeli iş birliğine dayalı ikili ilişkilerin geliştirilme niyeti ortaya konmuştur. Yenilenebilir enerji, enerji verimliliği, enerji depolama, karbon emisyonu ticareti, batarya teknolojileri, hidrojen, nadir toprak elementleri ve kritik mineraller dahil olmak üzere madencilik alanında ortak projeler geliştirmeyi hedefliyoruz.”
Bakan Bayraktar, imzalanan mutabakat zaptının iki ülke için de hayırlı olmasını temenni ederek, enerji alanındaki iş birliğinin gelecekteki projeler için önemli bir adım olduğunu belirtti.
Reklam & İşbirliği : [email protected]