Bakan Işıkhan’ın Sendikalar ve Demokrasi Vurgusu Bakan Işıkhan, Ankara’da düzenlenen “Türkiye Çimse-İş Sendikasının 22. Olağan Genel Kurulu”nda yaptığı konuşmada, genel kurulun hayırlı olması temennisinde bulundu. Işıkhan, sendikaların demokrasinin vazgeçilmez unsurlarından olduğunu vurgulayarak, Türkiye’nin büyük bir kararlılıkla ilerlediğini ifade etti. Demokrasi ve Vesayet Odaklarına Tepki Bakan Işıkhan, demokrasiye yapılan “balans ayarı” ve vesayet odaklarının etkisinin azaltılması…
Bakan Işıkhan, Ankara’da düzenlenen “Türkiye Çimse-İş Sendikasının 22. Olağan Genel Kurulu”nda yaptığı konuşmada, genel kurulun hayırlı olması temennisinde bulundu. Işıkhan, sendikaların demokrasinin vazgeçilmez unsurlarından olduğunu vurgulayarak, Türkiye’nin büyük bir kararlılıkla ilerlediğini ifade etti.
Bakan Işıkhan, demokrasiye yapılan “balans ayarı” ve vesayet odaklarının etkisinin azaltılması konusunda önemli adımlar atıldığını belirtti. Geçmişte yaşanan karanlık günlerin artık geride kaldığını vurgulayan Işıkhan, milletin kendi kaderini tayin etme hakkını her zaman koruyacaklarını söyledi.
Bakan Işıkhan, işçi, işveren ve devlet arasındaki dengeyi korumanın önemine değindi. Sendikal örgütlenmenin desteklenmesi ve işçi haklarının korunmasının temel sorumlulukları arasında olduğunu belirtti. İşçi, işveren ve devlet arasındaki işbirliğinin ülke ekonomisine olumlu katkılar sağlayacağının altını çizdi.
Bakan Işıkhan, Türkiye’nin dünya çimento üretimindeki önemine dikkat çekerek, sektördeki gelişmeleri paylaştı. Ülkenin ekonomik istikrarını ve istihdam politikalarını olumlu yönde etkileyen faktörler üzerinde durdu. Ekonomideki büyüme ve istikrarın devam ettiğini vurgulayarak, Türkiye’nin hedeflerine ulaşma yolunda kararlı olduklarını ifade etti.
Bakan Işıkhan, Türkiye’nin daha güçlü bir geleceğe doğru ilerlemesi için üretim, büyüme ve istihdamın artırılmasının önemine vurgu yaptı. Ülkenin büyümesi ve kalkınması için sorumluluk üstlendiklerini belirterek, işçiler, işverenler ve sendikalarla birlikte hareket edeceklerini söyledi. Sendikaların ve işçilerin desteğini talep eden Işıkhan, Türkiye’nin büyümesi ve emekçilerin refahı için çalışmaya devam edeceklerini vurguladı.
Reklam & İşbirliği : [email protected]