Cumhurbaşkanı Erdoğan, Kahire’den Dönüş Yaptı Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Mısır’ın başkenti Kahire’de gerçekleştirilen D-8 11’inci Devlet ve Hükümet Başkanları Zirvesi’nden başarıyla dönüş yaptı. Türk Hava Yolları’nın “TUR” uçağıyla Atatürk Havalimanı’na ulaşan Erdoğan’ı, Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz, İstanbul Valisi Davut Gül ve diğer ilgililer karşıladı. Aldığı Kararların Bölge İçin Hayırlı Olmasını Diledi Cumhurbaşkanı Erdoğan, sosyal…
Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Mısır’ın başkenti Kahire’de gerçekleştirilen D-8 11’inci Devlet ve Hükümet Başkanları Zirvesi’nden başarıyla dönüş yaptı. Türk Hava Yolları’nın “TUR” uçağıyla Atatürk Havalimanı’na ulaşan Erdoğan’ı, Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz, İstanbul Valisi Davut Gül ve diğer ilgililer karşıladı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, sosyal medya hesabından paylaştığı mesajda, zirvede yapılan istişarelerin ve alınan kararların Türkiye ve diğer D-8 ülkeleri için hayırlı olmasını diledi. Erdoğan, “Zirvede yaptığımız istişarelerin, aldığımız kararların ülkelerimiz ve bölgemiz için hayırlı olmasını diliyorum” ifadesini kullandı. Ayrıca, zirve ile ilgili paylaştığı görüntülere de yer verdi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan’a dönüş yolculuğunda Ticaret Bakanı Ömer Bolat, MİT Başkanı İbrahim Kalın, Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Fahrettin Altun ve Cumhurbaşkanı Dış Politika ve Güvenlik Başdanışmanı Akif Çağatay Kılıç da eşlik etti.
Turuncu renkli Türk Hava Yolları uçağından inen Erdoğan, zirveden dönüşüyle ilgili basın açıklaması yapmadan havalimanından ayrıldı. Erdoğan’ın, Kahire’deki zirvede ele alınan konular ve alınan kararlar hakkında daha fazla detayı ilerleyen günlerde kamuoyuyla paylaşması bekleniyor.
Reklam & İşbirliği : [email protected]